15 Aralık 2013 Pazar


ELİMDE ve KALBİMDE OLANLA; BARIŞA HİZMETLER!.

 

Bir umudum vardı ve o umudu paylaştım aşkla!.

Nar meyvesi gibi tek umuttu!. Oldu bin umut!.

Paylaşmadan meyve özüne varamazsın ey aşkım!.

Çarşıdan aldık bir tane, evde umut hep sana!.

 

Sana umut ediyorum; bin umudumu da vermişim!.

Umutla doyururum karnımı! Aç bırakmaz sevgi!.

Sana umut ediyorum; bin umudumu da vermişim!.

Kendimi unuttum; fakat seni unutamamalı ben!.

 

Paylaşınca cömertçe; senden yansıyana şükür!.

Nasıl takdir edersen; öylece yaşarım umutla!.

Beni düşünürsün diye umut ettim; sevgim ile!.

Birazcık sevgi kalmışsa; bir tek nar tanesi!.

 

Küçük nar ağaççığı vardır!. Saksıda yetişir!.

Varsay ki sana o nar ağaççığı meyvesi veren!.

Bir tek olsun tohum ver; o sevgili dostluğa!.

O nar ağaççığı tohumu; sabırla: nar bahçesi!.

 

Sevginiz vardır muhakkak; kaynak umudu koru!.

Kaynak umudu emin ellere teslim et ebediyen!.

Bir tohuma; bir nar ağaççığı meyvesi tanesi!.

Doymaya yetmez mi; sabır ile tohumlar orman!.

 

Ver usta ellere; MAŞALLAH’la büyütsün umudu!.

Ver usta ellere; İNŞALLAH SONUMUZ DA UMUTLA!.

UMUDUNUZA UMUT KATMAK İÇİN, BARIŞ İÇİN; AŞK!.

PAYLAŞIN ve PAYLAŞTIRIN; YÜRÜSEK ANADOLU’DA!.

 

{Yazan: Kemal KABCIK – ANTALYA - 15 Aralık 2013 Pazar 13:55:36}

******

SANAT NEDİR?. (TOLSTOY)

/ Sayfalar dolusu yazıyla karşılaşırsınız!. / Yayımlanan Roman, öykü, şiir kitaplarına ilişkin tanıtımı ya da değerlendirme yazıları yer alır!. / Gerçekleşen bir etkinliğin daha dumanı üzerindeyken, o etkinliği en ince ayrıntılarına dek irdeleyen yazılar yayımlanır!. / Nasıl bir performans sergilemiş?. / Falanca falanca üstünlükleri ya da eksiklikleri varmış!. / Nasıl yorumladığına, sanatçının ya da yorumladığı parçanın ne gibi üstünlükleri ya da eksikleri olduğuna ilişkin olarak yine aynı ayrıntı ve özenle kaleme alınmış yazılara da rastlayabiliriz!. / Derin düşünceleri dile getiren yazılar!. / Hemen her gün dergilerde yeni romanlardan bölümler ya da şiirler yer alır ve gazeteler okurlarına bu sanat yapıtlarına ilişkin ayrıntılı değerlendirme yazıları sunmayı görev bilirler!. /  

{Sayfa:003, Paragraf:01/02, Sayfa:004, Paragraf:01 – Kitap Adı: SANAT NEDİR?. – Kitap Yazarı: TOLSTOY – TÜRKİYE İŞ BANKASI KÜLTÜR YAYINLARI – Çeviren: Mazlum BEYHAN - Cümle Derleme: Kemal KABCIK – ANTALYA - 16 Ekim 2013 Çarşamba 01:19:38}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder